Katagoriler

21 Mayıs 2016 Cumartesi

Leslie Sansone Nedir ?

  Bugün çok mu yoğundunuz ? Spor yapmak için dışarı çıkmaya fırsat mı olmadı ? Çocuklar dışarı çıkmanızı engelledi mi yoksa ? Hiç sıkıntı değil çünkü spor ayağınıza kadar geldi. 
  Biz sağlıklı beslenenler için en güzel ve uygun spor tabiki yürüyüştür bildiğiniz üzere. Leslie Sansone'da tam bize göre bir yürüyüş programı hazırlamış. Kış aylarında özellikle benim ilk tercihlerim arasındaydı kendileri. 
 Leslie Sansone videolarına öncelikle buradan ulaşmanız mümkün. Burada 1 mil dediği sağlıklı yaşama yeni başlayan arkadaşlar için başlangıç seviyesi olan videosu mevcut. Mutlaka yeni başlarken 1 milden başlayın öyle bana hafif gelir ya diyip bünyenizi zorlamayın. Yoksa birden soğursunuz olaydan.
  Buradanda Leslie 2 mile ulaşabilirsiniz. Yani 2. seviyeye geçen arkadaşlar bununla devam edebilir. 1 mili mutlaka 3 gün kadar yaptıktan sonra 2. seviyeye geçmeniz gerekir.
 Yine buradanda Leslie 3 mile ulaşabilirsiniz. 3. Seviye biraz zor demesi benden mutlaka sonuna kadar yapın  ayrıca sonundaki soğuma hareketlerinide yapmanızı şiddetle bağıra bağıra söylüyorum :D
  Mutlaka ayağınızda spor ayakkabınız olsun yoksa ayaklarınız çok acıyor, nasıra kadarda yolu var Allah korusun. Leslie biraz çok konuşuyor malesef ama genel olarak belinize yüklenmeden hareketleri yapmanızı falan söylüyor. Çok dinlemenizede gerek yok zaten İngilizce konuşuyor.
  Eeee artık kimse bana bahane bulmasın spor yapmaya fırsatım yoki dışarı çıkamıyorum diye. Size en güzel ev sporunu tanıttım. Yapın mutlaka faydasını göreceksiniz.. Sağlıklı ve fit kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder