Katagoriler

6 Mayıs 2016 Cuma

Konuğumuz Asu Hanım Anlatıyor..

İkinci haftamızdan herkese merhabalar. Mükemmel bir okuyucu yoğunluğumun olması harika. Yazdıkça yazasım geliyor ama malesef okuldan zaman ayırmak çok zor oluyor. Öncelikle hepimizin Cuma'sı mübarek olsun. Bugün yeni bir konuğumu blogumda ağırlayacağım. Kendisi üniversiteye hazırlanan Asu Hanım. Buyrun hep beraber onun sağlıklı yaşama nasıl başladığını okuyalım. 
  "Bu yolda ilerleyen herkese merhaba. Ben çocukluktan hatta doğuştan beri kiloyuyum. Tombiş bir bebek olarak  4.700 gram doğan ben çocukluğum, okul çağım boyunca yaşıtlarımdan biraz daha kiloluydum.Aslında ben teyzemin kilomla dalga geçtiği zamanlar haricinde halimden memnundum.Diyete başlamamın birçok sebebi var aslında ilk olarak bana sürekli kilolu olduğumu söyleyen teyzem, ikinci olarak beğenerek aldığım bir elbiseyi giyememek, üçüncü olarak insanlarla tanışınca ilk dış görünüşünüze ve sonra sizin karakterinize bakmaları. Bende bu yıl yeni bir üniversiteye geçiş yapıcam bu sefer dış görünüşüme bir farklılık katmak istedim.Diyet yapamam aslında cünkü hobim bile yemek yemek ama ilk instagrama fotoğraf attıktan birkaç dakika sonra beğeniler geldi bende diyet hesaplarını takip etmeye başladım. İnsanların diyet yaparak hem sağlıklı hemde hedeflerine ulaşmanın mutluluğunu yaşadığını fark ettim.Sonra bana destek olan insanları fark ettim. Yoksa ben diyeti aynı gün bozardım.Ben bile kendimden emin olmazken takipçilerim ve ailem benden daha emin oldu bende pes etmeyeceğime söz verdim.  İstediğim kiloya ulaşıncaya kadar devam edeceğim.Aslında bu evreye kadar bir sürü diyet denedim en son beni çok iyi tanıyan bi diyetisyen arkadaşımdan yardım aldım. Bana özel bi diyet listesi hazırladı, ben ona uyuyorum ve gerçekten etkili oldu. Şimdi ise hedefime 10 kilo kaldı bu bile bana göre çok büyük bi başarı bu yolda benimle birlikte olan herkesin başarısı aslında o yüzden yaşasın "diyet kardeşliği" diyoruz... Beni blogunda ağırlayan sevgili @fit_universitelii arkadaşımada teşekkür ediyorum. Umarım hepiniz bir gün hayalinize kavuşabilirsiniz" 
  Bugün bize kendi hikayesini anlatan Asu'ya teşekkür ediyoruz ve haftaya Cuma yeni bir konuğumuzla burada olacağız. Umarım konuk günlerimiz sizi sıkmıyordur. Yarın burada görüşmek üzere sağlıklı ve fit kalın.