Katagoriler

10 Mayıs 2016 Salı

Blog Keşif Etkinliği..

Blog yazmak ve okumak eğlenceli iş biliyorsunuz. Lakin tek sıkıntı bana yakın hissedebileceğim blogları keşfetmekte. Oturup araştırmaya kalktığımda saatler harcayıp sonunda bir iki tane ya buluyorum yada bulamıyorum. Eh malum üniversite öğrencisi olarak finallerimde yaklaşıyor buda blog araştırmama engel demek benim için.Bende uzun zamandır planladığım ama nasıl yapıldığını çözemediğim blog keşif etkinliğini sonunda çözdüm. Her hafta güncel olarak bir misafir ağırlıyorum bloğumda. Ama bu hafta bunun yanında blog keşif etkinliğide düzenlemeye karar verdim. 
     YAPMANIZ GEREKENLER;
            1- GFC'DEN BLOGUMU TAKİBE ALMANIZ
            2- TAKİBE ALDIĞINIZI BELİRTEN BİR YORUM
 Evet bu kadar kolay işte tüm olay. Ama en önemlisi yorumda blogunuzu güzel tanıtınki arayanlar size hızlıca ulaşabilsin :)
  Umarım harika, tatlış bloglarınızla çok güzel bir keşif etkinliğini elime yüzüme bulaştırmadan yapabilirim.  Hepinizi bekliyorummmm :)