Katagoriler

3 Mayıs 2016 Salı

Belki Ufak Bir Motive..


Bugün biraz biz bize konuşalım istiyorum. Dün yolculukta çok yorulduğum için size bilgi aktarımı yapamayacağım maalesef. Öncelikle hepinizin Miraç Kandilini kutlarım. Bugün bu çok mübarek günde yaptığınız tüm ibadetler ve ettiğiniz tüm dualar kabul olur inşallah. Bende niyetliyim bugün Allah bugün tüm niyetli olan kardeşlerime ve bana iftar açmayı nasip eder umarım. 
  Malum yaz gelmeye başladı hatta 1 aya kalmaz tamamen geliyor. Aramızda hala kilolarını saklamaya çalışan arkadaşlarımız var. Bazılarımızda tüm kış çalışmanın meyvelerini alacak bu yaz. Ben ikisinin tam ortasındayım aslında. Tüm kış çalıştım diyemem Şubat'tan beri ne yaptıysam (yaptığım şey -10 kg) onun meyvesini alacağım alabilirsem. Geçen hafta mağazaları dolaştım 46 beden ile başladığım yolculukta 40 bedene girebiliyorum artık. Tabi çok sıkıyor ama önü kapandı mı ? Kapandı gerisi önemli değil :) Mağazaları gezerken yanımda komşumuz vardı eskiden çok fit bir bayandı. Hiç unutmam ben 12-13 yaşında mağazada bir şey almak için bakınırken oda hep bizimleydi. Bir pantolon beğenirdim kabine girerdim olmazdı. Saatlerce annem pantolon bedeni bulsunda içine gireyim diye beklediğimi biliyorum ve o komşumuz her seferinde ben büyük beden alırken "ay ben denesem hemen içine girerim" derdi. İşte şimdi kendisi baya kilo aldı 100'e yakın şuan pantolon aldık ikimizde denemek amaçlı ben 42 beden aldım oda o kilosuyla 42 beden aldı neyse ben girdim kabine çıktım tam oturmadı böyle istediğim gibi. Kendisi hala kabinde deniyor bu arada gittim 40 beden aldım girdim kabine bundan hiç ses yok. oldu mu diyorum oldu mükemmel oturdu falan diyor ama şok oldum benden kalın bacakları falan nasıl olduysa. Neyse ben 40 bedene girdim çıktım kabinden oda çıktı aynı anda. Bir de ne göreyim ! Kadın denediği pantolonla değil normal kıyafetiyle çıkmış. Neymiş bacak boyunu sevmemiş. Yalanın daniskası tabi ki. İçine giremedim diye itiraf edemedi. Sonra 46 beden istedi benim için hemde ! 40 beden kötü durmuş bol dene tam olur sana diyerekten mağaza görevlisinden 46 beden istedi. Neyse kırmamak adına denedim ve içine bir tane daha ben girebilecek kadar geniş geldiğini görünce gözleri yerinden çıktı. O yüz ifadesi görülmeye değerdi. Hangi mağazaya gitsek 46 beden istedi benim için sinir oldum tüm gün ama yinede her defasında o şaşkınlığını görmek doğrusu egomu okşadı biraz. Eh ben tüm kış sağlıklı beslenmekle uğraşırken o hobidi gırtlak yeyip hiç dışarı çıkmıyordu. Etme bulma dünyası küçükken hevesimi kırardı hep şimdi kendi hevesi kırılıyor.
  Kısacası arkadaşlar bu tip insanlara ağzının payını ancak bu biçimde verebilirsin. Sağlığınıza kavuşarak ve onların giremediği pantolonların, elbiselerin içine girerek. Ayrıca o surat ifadesi de aşırı eğlendiriyor insanı. Sizde daha fazla bu tip insanlarla eğlenebilmek için daha fazla vakit kaybetmeden başlayın derim. İnanın yediğiniz çikolata bile bu kadar mutluluk vermiyor. Asla ben yapamam diyerek başlamayın olaya. İnanın azimli olun mutlaka bir başarı elde edeceksiniz.

 Ben bugün size belki motivasyon olur yaşadığım olay diyerek yazdım yazımı. Umarım başlamaya esaret edemeyen arkadaşlar bu yazıdan sonra belki bir yerden başlarlar. Hepinize kucak dolusu sevgilerle. Sağlıklı ve fit kalmanız dileğiyle..